RyhmäRämäys

Ryhmäliikuntaa, perusvoimistelutaitoja ja musiikkiliikuntaa, tarpeiden mukaisesti; lihaskuntoa, kehonhuoltoa tai mielenhallintaa. Välineinä mm. jättipallo, gymstick, kuntopallo, keppi, puntit, kahvakuula, kuminauha, kuntopallo tai oman kehon paino. 

Sisällä ja ulkona toteutettavista aktiviteeteistä valitse yksi tai yhdistä monta!

RYHMÄRÄMÄYS
Ryhmäliikuntaa. Perusvoimistelutaitoja ja musiikkiliikuntaa, tarpeiden mukaisesti;  lihaskuntoa, kehonhuoltoa tai mielenhallintaa. Välineiltä mm. kahvakuula, jättipallo, gymstick, keppi, puntit, kuminauha, kuntopallo tai oman kehon paino.


KAHVAKUULA
Kahvakuulaharjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, nopeutta ja tasapainoa. Se on lisäksi hyvin monipuolista, toiminnallista ja tehokasta harjoittelua. Sopii niin miehille kuin naisille kuntotasosta riippumatta.

KEPPIKEHONHUOLTO
Kehonhuollollinen tunti, jossa harjoitetaan liikkuvuutta ja liikeratoja. Sopii erinomaisesti yhdistettynä venyttelyyn. Yhdessä voimme,suunnitella tunnin asiakkaiden tarpeiden mukaan, esimerksi niska-hartiseudun huoltoon.


VENYTTELYT JA/TAI RENTOUTUS
Kokonaisvaltaista alkulämmittelyä seuraa venyttelyt, jossa käydään venytellen koko keho läpi. Venyttelyyn voi yhdistää myös rentoutuksen, jossa mieli lepää ja irtaudut hetkeksi arjen mietteistä. Venyttelyn voi yhdistää myös jumppatuntiin (30min). Myös rentoutus voidaan toteuttaa omana tuntinaan (45min). Huoltoa keholle sekä mielelle!

JÄTTIPALLOJUMPPA
Jättipallolla kehitetään koko kehon lihasvoimaa, ketteryyttä, vartalonhallintaa ja tasapainoa. Tunnilla pallon ominaisuuksia hyödynnetään esim. pompottamalla, vierittämällä ja heittämällä palloa yksin ja parityöskentelynä sekä käyttämällä palloa painona liikkeitä tehostamassa. Jättipallojumppa sopii kaiken ikäisille jumppaajille harjoitus- ja virkistystunniksi.

GYMSTICK
Helppoa lihaskuntoa monipuolisen välineen, kuminauhavastuksellisen gymstickin, avulla. Sopii kaiken ikäisille kuntotasosta riippumatta. Alkulämmittelyä seuraa itse harjoitus ja loppuun venyttelyt. Sopivan vastuksen voi valita kolmesta eri tankovaihtoehdosta. Haastetta harjoitukseen!

OHJATTU KUNTOSALI
Kipinä kuntosalille, mutta kuntosaliharjoittelu ei ole tuttua? Kuntosaliharjoittelun perus- / suoritustekniikat ja harjoitusmuodot ohjaajan opastuksella.

Kesto: Tavoitteen ja lähtötason mukaan (1-2h)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Varustus: rennot sisä- tai ulkoliikuntavaatteet, sään mukainen varustus

Palvelukielet: suomi ja englanti.

Kelivaraus: sadevaraus, toimintaa liikuntahallissa

Ohjelman kesto: 1h / aktiviteetti

Toteutusaika: ympärivuoden 

Paikka: Virpiniemen liikuntaopisto

Tarjoilut: halutessanne maukkaat ruokatarjoilut yhteistyökumppaneiltamme
               VIRPINIEMEN SYKE tai RAVINTOLA SPOON